środa, 25 sierpnia 2010

Sesje z nowego numeru "papier mache"

Chociaż najnowszy numer jest w mojej skrzynce już kilka dni, dopiero dzisiaj zajrzałam do środka. Mogłabym oczywiście zacząć się zachwycać wszystkim, co tam znalazłam, ale oszczędzę Wam moich 'Achów' i zwrócę uwagę na dwie (z kilku) sesje w tym numerze. Obydwie modowe, ale wcale nie o ubrania mi chodzi. Pierwsza, autorstwa Grace Cassio pokazuje, że robiąc zdjęcia dzieciom, wcale nie trzeba wymuszać na nich uśmiechu. Podoba mi się, że sesja jest dziecięca, a tak bardzo poważna. Zapewne to zasługa ślicznej młodej modelki. Druga natomiast (fotografka: Melanie Rodriguez) ma niesamowity klimat. Koniecznie zobaczcie ją w całości (str. 80-96), ja wybrałam zdjęcia "śpiące".
Miłego oglądania zdjęć i całej reszty.

(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)

2 komentarze:

be happy pisze...

Ależ klimatyczne... Baaardzo mi się podoba

decomarta pisze...

Piękne zdjęcia!
Ja chcę szafę na ubrania dla lalek, jak na jednym ze zdjęć w głębi!