wtorek, 24 sierpnia 2010

Cloud9 Fabrics

No i po raz kolejny odpłynęłam na dobre. Tak sobie myślę czasem, że gdybym wcześniej trafiła na któreś z tych pięknych tkanin niż na kołderki z Pipoci (co prawda uszyte z równie obłędnych materiałów), to one stanowiłyby główny asortyment mojego sklepu. Zauważam u siebie coś w rodzaju tkaninowego uzależnienia, które polega na tym, że chcę je po prostu mieć. I to wcale nie po to, żeby od razu z nich coś szyć. Uwielbiam jak leżą sobie w szafie, jeszcze sztywne od krochmalu, jedna na drugiej tworząc kolorowy fragment półki, do której zaglądam czasem bez konkretnego powodu... Tzn, ja ten powód mam;)
Ale do rzeczy. Cloud 9 Fabrics to dwie kobiety, które już od 10 lat projektują te piękne tkaniny. W większości mają one charakter dziecięcy, poprzez swoją delikatną stylistykę i wzornictwo, chociaż nie tylko. Na stronie podzielone są na kolekcje. Jednej niestety wybrać nie potrafię...

4 komentarze:

Vinti pisze...

witaj, z przyjemnością estetyczną i klimatyczna obserwuję Twojego bloga, jestem też już Twoją fanką na Facebooku :)

Twoje pomysły są świetne i pozytywnie zaraźliwe...

zapraszam na swój startujący blog
behappy-vinti.blogspot.com

decomarta pisze...

Piękne te tkaniny! Oj chciałabym, chciała :) Też lubię macać i cieszyć oko. To chyba takie nasze zboczenie, prawda? Znam kilka takich osób :)
Gdybym miała tak piękne tkaniny, to jak mój mąż się śmieje "pewnie bym z nimi spała". Złośliwiec jeden :)
Pozdrawiam!

DobranocPchłyNaNoc pisze...

BE HAPPY, dziękuję za miłe słowo:) Już szykuję kawę i zaglądam do Ciebie.

decomarta, spanie w piżamkach z tych tkanin, na prześcieradle i poduszce - achh. Znam Twojego bloga i z tego co widzę, Tobie piękności nie brakuje:)

pozdrawiam serdecznie.

decomarta pisze...

Oh dziękuję :) Bardzo mi miło :D