wtorek, 17 maja 2011

Łóżko piętrowe

Jest piękne w każdym calu. Po raz kolejny potwierdza się, że połączenie metalu i drewna to świetne rozwiązanie. Poza łóżkiem, chciałam zwrócić Waszą uwagę na tapety. Obydwie dobrane idealnie, pomimo że mają tak różne wzory. Pokój zamieszkuje dwóch braci. Mieszkają w niewielkim domu na skandynawskiej wsi. Całe mieszkanie ma niezwykły klimat. Zachęcam wielbicieli skandynawskich i vintage klimatów na bloga tej rodzinki. Miłego oglądania:)






Zdjęcia: Vintage living

4 komentarze:

Gwinoic pisze...

lubie styl skandynawski malo mebli a jaki efekt:)

Truscaveczka pisze...

Mogę się tylko domyślać, że zabawki to te dzieci trzymają gdzie indziej - a może i garderobę mają osobną - przy moich blokowych warunkach nie ma możliwości pozostawienia aż tyle mebel-free przestrzeni :( Szkoda, po aranżacka prześliczna.

Agata Ma Piec pisze...

te plecaczki fjalraven są cudowne:) dla dzieci są takie malutkie i w dużej ilości kolorów :) zawsze mi się taki marzył, tylko nie mogłam się zdecydować czy dla siebie czy dla dziecka ;)

mamaNinki pisze...

Witam!
Czy mogłaby mi Pani podpowiedziec gdzie znajde takie łóżko?mamy drewniane ale nijak mi nie pasuje wizualnie.
Pozdrawiam
Agnieszka