środa, 24 listopada 2010

Łóżka

Dzisiaj kilka zdjęć z łóżkami, które lubię. Każde z innego powodu, ale wszystkie mają w sobie coś fajnego i oryginalnego. W naszych sklepach wybór łóżek dla dzieci jest niestety prawie żaden. Króluje Ikea, a łóżka niemowlęce są wszędzie niemal identyczne. Chociaż nie musi tak być. Wystarczy litr farby i już jest ciekawiej.

...za kształt (Zdjęcie: Fargesirkelen)
...za kolor (Zdjęcie: Design Sponge)
...za skrzydła (Zdjęcie: Seventy tree)
...za wyrazistość (Zdjęcie: Sasaantic)
...za design (Zdjęcie: Flickr)
...za to, że własne (Zdjęcie: Dział kadrów)

5 komentarzy:

cacaovo pisze...

swietny wybor , a patrzac na ostatnie az chciałabym ponownie byc dzieckiem

Magda pisze...

Piękne to trzecie ze skrzydłami.A jakie drewno:)Podoba mi się ta wspólna przestrzeń.
m

magdalena (ellemo) pisze...

ach, widziałam ostatnio piękne mebelki dla dziewczynki do pokoju (żałuję, że nie miałam aparatu) .. oczywiście wszystko białe! śliczne! ach ...

li pisze...

Ostatnie najładniesze

karolina pisze...

Turkusowe łóżko piętrowe i pościel w grochy to moi faworyci. U swoich chłopaków wybrałam inny odcień błękitu, ale ten też ogromnie mi się podoba.
I piesio też jest bardzo sympatyczny:))